Το Ξύλο βγήκε απ’ την…Μπενάκη

EX1812JJJ

Το Ξύλο βγήκε απ’ την …Μπενάκη.
(γράμμα σε μπουκάλι)

Το ξύλο σε καιρούς κρίσης φαίνεται πως γίνεται της μόδας. Εγώ βέβαια δεν είμαι απ’ τους τυχερούς με τζάκι, ούτε προνόησα να πάρω ξυλόσομπα. Πράγμα που προφανώς αγνοούσαν οι ξυλοκόποι που μου προσέφεραν απλόχερα ξύλο στη στράτα μου. Πάντως, δεν μπορώ να πω, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, ζεστάθηκα!

Το Σάββατο 15 Δεκεμβρίου μετά την παρουσίαση του βιβλίου μου και μια πολύ όμορφη βραδιά, αποφασίσαμε με φίλους να συνεχίσουμε για ένα ποτό. Όταν έμεινα μόνος στη μηχανή μου (οι υπόλοιποι έφυγαν με ταξί), στο φανάρι της οδού Μπενάκη και Μεταξά στο ύψος της πλατείας Εξαρχείων, δέχθηκα επίθεση από 5 με 6 μασκοφόρους.
Με περικύκλωσαν και πριν προλάβω να ξεκινήσω, με έριξαν από τη μηχανή κι άρχισαν να με χτυπούν βρίζοντας με.
Έχοντας κατά νου πως το κράνος μου είναι άσπρο και ίδιας μάρκας με αυτό που φοράνε οι περισσότεροι μοτοσυκλετιστές της αστυνομίας, (το είχα βρει προσφορά 100 ευρώ λιγότερα, τώρα καταλαβαίνω το γιατί) υπέθεσα πως αυτό ήταν το …πρόβλημα και προσπάθησα να βγάλω το κράνος φωνάζοντας «δεν είμαι μπάτσος- δεν είμαι μπάτσος!». (Ανεπανάληπτες στιγμές! Θα μπορούσα να είμαι και ήρωας σε κόμικς).
Τη στιγμή εκείνη- Σάββατο βράδυ με μπαράκια κι εστιατόρια στην περιοχή-, υπήρχαν πολλοί άνθρωποι που κυκλοφορούσαν γύρω μας. Περαστικοί που άρχισαν να φωνάζουν όλοι μαζί εν χωρώ: «αφήστε τον» και «δεν είναι μπάτσος».
Έχοντας βγάλει πλέον το κράνος, κάποιοι με αναγνώρισαν και άρχισαν να φωνάζουν «αφήστε τον, δουλεύει στο Ποντίκι, είναι ο Soloup, ο σκιτσογράφος του Ποντικιού» και άλλα τέτοια όμορφα που με έκαναν να νιώσω- παρά την ιδιαιτερότητα της περίστασης- διάσημος!
Το ίδιο λοιπόν άρχισα να κάνω κι εγώ. Επαναλάμβανα με χαρά την ιδιότητά μου και το που δουλεύω, ενώ παρέλειψα καθώς υποχωρούσα σφαλιαριζόμενος προς το απέναντι πεζοδρόμιο – από τρακ θέλεις; από μετριοφροσύνη; από ταπεινότητα;- να διαφημίσω και το καινούργιο μου βιβλίο.
Το παράξενο είναι πως, ενώ πλέον οι μασκοφόροι με έβλεπαν πολύ καθαρά και ήξεραν ποιος και τι είμαι, συνέχισαν την επίθεση σ’ εμένα, κλοτσώντας παράλληλα και τη μηχανή για να της προκαλέσουν ζημιές. Τέλος, ο ένας στάθηκε ακριβώς απέναντί μου, και ενώ με κοίταζε κατάματα κρυμμένος πίσω απ’ την κουκούλα του (προς στιγμήν νόμιζα πως ήταν κάποιος κρυφός θαυμαστής μου) με μια κίνηση σταθερή (θα το λέγαμε δεξί ντιρέκτ) μου έριξε μια γροθιά στα γυαλιά, ανάμεσα στα μάτια και τη μύτη.
Χάνοντας την ισορροπία μου έπεσα κάτω κι ενώ ο κόσμος συνέχιζε να φωνάζει υπέρ του διάσημου καλλιτέχνου, αυτός άρχισε να με κλοτσάει επίμονα στα πόδια και στον μηρό.
Ύστερα από λίγο και έχοντας ολοκληρώσει την ξυλουργική, αποχώρησαν φωνάζοντας στο κοινό μας: «κάτω τα κεφάλια» και «μη μας ακολουθήσει κανένας γιατί θα πεθάνει». Αλλά αυτό που με πλήγωσε πραγματικά και με πόνεσε περισσότερο καθώς υποχωρούσαν, ήταν που δεν αναφώνησαν όλοι μαζί οι ξυλοκόποι μου «ζήτω ο Soloup!».

Προς τον άνθρωπο που μου έριξε το…ντιρέκτ.

Αγαπητέ νεαρέ μου φίλε, αφού ήξερες πια ότι δεν ήμουν αυτό που αρχικά υπέθεσες απ’ το κράνος μου, τόσος «χαφιεδίστικη» σου φάνηκε η δουλειά μου που επέμεινες να με ξυλοφορτώσεις; Να μου σμπαραλιάσεις μύτη και γυαλιά (που με αυτά κυκλοφορώ και δουλεύω και που θα μου κοστίσει 300-400 ευρώ για να τα αντικαταστήσω), να μου σακατέψετε το πόδι και να μου κάνετε με τους φίλους σου ζημιές στη μηχανή (μια παλιά transalp που την αγόρασα μεταχειρισμένη και την συντηρώ με ιμιτασιόν ανταλλακτικά); Γιατί χρειαζόμουν τέτοια «τιμωρία»;
Όπως είδες, δεν ήμουν και τόσο μεγάλο κατόρθωμα. Ένας σκιτσογράφος χωρίς κομματική ομπρέλα ή άλλες πλάτες που πίνω τον καφέ μου ελεύθερα στα Εξάρχεια και ονειρεύομαι πολύ πριν γεννηθείς εσύ. Σωματικά ένας λαπαδάκος που έκατσε και τις έφαγε φιλότιμα, και που δεν χρειαζόσασταν 5-6 για να τον κάνετε καλά.
Όμως μιας και το ‘φερε η τύχη να διασταυρωθούμε (Μπενάκη και Μεταξά γωνία), θα ήθελα να σου χαρίσω δυο κόμικς απ’ τα παλιά τα χρόνια για να’ χεις κάτι να με θυμάσαι. (Καθόλου τυχαία) τον «Μήτσο Κυκλάμινο» και τον «Ανθρωπόλυκο». Και ίσως, που ξέρεις αφού όλοι οι άνθρωποι μεγαλώνουμε, κάποια μέρα μπορεί να δείχνεις τα αλμπουμάκια μου στα παιδιά σου και να τους λες: «εγώ αυτόν τον τύπο στα νιάτα μου τον σακάτεψα».
Θα τα αφήσω στη διασταύρωση Τζαβέλα και Μεσολογγίου σε έναν φάκελο που θα γράφει επάνω «συστημένο- Soloup, υπόψιν αυτού που μου έριξε το ντιρέκτ στη Μπενάκη και Μεταξά» και, ελπίζω χέρι με χέρι απ’ όποιον το βρει, να φτάσει κάποια στιγμή και στα δικά σου χέρια. Μην φοβάσαι. Δεν θα’χω μέσα κριμένους μικροπομπούς και τίποτα μυστήρια GPS. Έτσι, για να μείνει και κάτι ευχάριστο από την όλη υπόθεση.
(Παράκλησις. Αν κάποιος από εσάς που διαβάζει αυτό το γράμμα ζηλέψει και θελήσει αλμπουμάκι, θα προτιμούσα να το ζητήσει πιο ευγενικά απ’ τον ξυλοκόπο μου).

Αγαπητέ κύριε Σαμαρά, αγαπητέ κύριε Βενιζέλο (αφορά κι εσάς αγαπητέ κύριε Κουβέλη), αν φτάσει στα μάτια σας αυτό το γράμμα, σας παρακαλώ μην τρέξετε να «καταδικάσετε την βία απ’ όπου κι αν προέρχεται». Γιατί απ’ όπου κι αν προέρχεται (από την «Χρυσή Αυγή», από τους «κουκουλοφόρους» ή από τις διμοιρίες σας – γιατί δεν έχω δει να προέρχεται από κάπου αλλού), νομίζω ότι σας βολεύει μια χαρά για να μας τρομοκρατείτε και την αφήνετε αυτήν την βία να σας υπηρετεί. Μια βία που στρέφεται πάντα στους ίδιους ανθρώπους και τακιμιάζει με μιαν άλλη, επίσημη Βία. Την Βία που νοιώθουν οι άνθρωποι με ειδικές ανάγκες όταν τους πετάτε έξω από τα ιδρύματα, οι νεφροπαθείς όταν τους στερείτε την αξιοπρέπεια, οι συνταξιούχοι όταν μένουν χωρίς φάρμακα, οι άνθρωποι που ξεπαγώνουν χωρίς θέρμανση, οι απολυμένοι, οι άνεργοι, οι μαγαζάτορες που έβαλαν λουκέτο, οι νέοι που δεν βρίσκουν με τίποτα δουλειά, αυτοί που αυτοκτόνησαν, αυτοί που προσπαθούν ν’ αυτοκτονήσουν, οι άνθρωποι που κατάφεραν να κάνουν παιδιά, οι άνθρωποι που δεν πρόλαβαν να κάνουν παιδιά, τα παιδιά που δεν έχουν τα βασικά στο σχολείο τους, τα Πανεπιστήμια που κλείνετε για ν’ ανοίξετε φυλακές και να βάλετε μέσα όσους δεν πλήρωσαν την ΔΕΗ, τα ταμεία ασφάλισης που κλέψατε, τα δάση που κόβετε για χρυσό εις βάρος των ντόπιων κατοίκων και της φύσης για να γίνουν κάποιοι πλουσιότεροι.
Και κάτι ακόμα, μέρες που είναι. Θα εκτιμούσαμε ιδιαίτερα όλοι εμείς που νιώθουμε στο πετσί μας την Βία σας, να μην μας ευχηθείτε την άλλη εβδομάδα «Άγιες Μέρες». Ξέρετε πολύ καλά πως οι μέρες που μας επιφυλάσσετε είναι άγριες.

ΥΓ. Ευχαριστώ ειλικρινά όλους τους περαστικούς που βρέθηκαν εκείνη τη στιγμή στο φανάρι της Μπενάκη και μου συμπαραστάθηκαν. Το ευχαριστώ είναι σε αυτές τις στιγμές ελάχιστο.

(anthropolikos.wordpress.com)
Soloup

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

35 Responses to Το Ξύλο βγήκε απ’ την…Μπενάκη

  1. Παράθεμα: Το Ξύλο βγήκε απ’ την…Μπενάκη « ΠΑΝΟΣ ΖΑΧΑΡΗΣ

  2. Ο/Η Παύλος λέει:

    Συγχωρείσαι για τις μπούρδες περί βίας γιατί έφαγες ξύλο. Don’t quit your day job.

    • Ο/Η l λέει:

      Α μπα υπάρχει και συγχώρεση? Γουάου! Αλλιώς το θεσμοθετημένο «μπραβικού» τύπου ξύλο είναι οκ?

      • Ο/Η Παύλος λέει:

        Αγαπητέ Γιώτα. Το «συγχωρείσαι» είναι ειρωνικό. Είναι ασυγχώρητος (για τις μπούρδες περί βίας).

    • Ο/Η Εγω λέει:

      Εκνευριστικέ Παύλε ποιές είναι ακριβώς οι μπούρδες του περί βίας; Γιατί αφήνεις την αίσθηση ότι λες πολλά και γνωρίζεις περισσότερα αλλά δεν λες απολύτως τίποτα. Θες να μας διαφωτίσεις;

      • Ο/Η Byron λέει:

        Μετά το αγγλικό «I» και το ελληνικό «Εγώ», λες επιτέλους να κατάλαβε ο Παύλος ποιος είσαι ρε… Γιώτα; Γιατί αυτός όλα τα ξέρει, αλλά και δεν καταδέχεται να μας τα μάθει κι εμάς…
        Soloup τώρα τα έμαθα, θα επικοινωνήσω από αύριο για νεότερα (γιατί τώρα είναι πολύ αργά)…

      • Ο/Η Παύλος λέει:

        Αγαπητέ Εγώ (που είσαι εσύ). Αυτά που κατά την γνώμη μου είναι μπούρδες είναι τούτα «Την Βία που νοιώθουν οι άνθρωποι με ειδικές ανάγκες όταν τους πετάτε έξω από τα ιδρύματα, οι νεφροπαθείς όταν τους στερείτε την αξιοπρέπεια, οι συνταξιούχοι όταν μένουν χωρίς φάρμακα, οι άνθρωποι που ξεπαγώνουν χωρίς θέρμανση, οι απολυμένοι, οι άνεργοι, οι μαγαζάτορες που έβαλαν λουκέτο, οι νέοι που δεν βρίσκουν με τίποτα δουλειά, αυτοί που αυτοκτόνησαν, αυτοί που προσπαθούν ν’ αυτοκτονήσουν, οι άνθρωποι που κατάφεραν να κάνουν παιδιά, οι άνθρωποι που δεν πρόλαβαν να κάνουν παιδιά, τα παιδιά που δεν έχουν τα βασικά στο σχολείο τους, τα Πανεπιστήμια που κλείνετε για ν’ ανοίξετε φυλακές και να βάλετε μέσα όσους δεν πλήρωσαν την ΔΕΗ, τα ταμεία ασφάλισης που κλέψατε, τα δάση που κόβετε για χρυσό εις βάρος των ντόπιων κατοίκων και της φύσης για να γίνουν κάποιοι πλουσιότεροι.» Ακούγονται σαν κανονικά αλλά αν το καλοσκεφτείς (φυσικά εγώ το έχω καλοσκεφτεί) δεν είναι απλά μπούρδες είναι επικίνδυνες αποπροσανατολιστικές μπούρδες. (ο από κάτω τι ζόρι τραβάει?)

      • Ο/Η Byron λέει:

        Παύλο επιμένεις να μη λες κάτι. Απαντάς με τα λόγια του Soloup (τα οποία τα έχουμε διαβάσει) αντί με τα δικά σου. ΕΣΥ βεβαίως τα έχεις σκεφτεί πολύ όλα αυτά, αλλά ΤΙ ακριβώς έχεις σκεφτεί; Πρέπει να μαντέψουμε; Εντάξει, κάτι μπορεί να περνάει από το μυαλό μας, αλλά ας μη παίζουμε την κολοκυθιά! Εκτός αν είσαι της άποψης: «ο νοών νοείτω», οπότε πάω πάσο.
        ΥΓ: Ο… «από κάτω» που μετέχοντας σε μια συζήτηση, έχει το μικρό… «ζόρι» να προσπαθεί να καταλάβει τις απόψεις των άλλων της ίδιας παρέας. Θα μου πεις ίσως πως είμαι αυτόκλητος, αλλά όλοι μας εδώ μέσα αυτό δεν είμαστε;

  3. Ο/Η Deadman Walking λέει:

    Ως αναρχικός και ως άνθρωπος νιώθω την ανάγκη να σας ζητήσω συγνώμη παρότι, είμαι βέβαιος, οι αμοιβάδες που σας επιτέθηκαν δεν μπορεί να ανήκουν στον ίδιο πολιτικό χώρο με μένα. Δυστυχώς ο φασισμός δεν κατοικοεδρεύει στα γραφεία της Χρυσής Αυγής αλλά μέσα μας. Εκεί πρέπει να δωθεί η σημαντικότερη μάχη. Σας εύχομαι ταχεία ανάρρωση, ψυχική (όπου είμαι βέβαιος ότι πληγωθήκατε περισσότερο) και σωματική.

    • Ο/Η Κωνσταντίνος Πάνου λέει:

      Χωρίς να είμαι αναρχικός δεν θα διατύπωνα καλύτερα τη συμπάθειά μου για το θύμα του ξυλοδαρμού. [ζητώ συγγνώμη για την φάλτσα απορία μου αλλά δεν κρατιέμαι να τη διατυπώσω: αφού ο χρυσός δόθηκε στον άνθρωπο για να εξορύσσεται και αυτό συμβαίνει από τότε που πρωτοεντοπίστηκε, γιατί ειδικά και μόνο εμείς οι έλληνες πρέπει να τον αφήσουμε στην ησυχία του και να μη προσπαθήσουμε μπας και ξελασπώσουμε κάπως απ’ τα χάλια μας μέσω αυτού του δώρου της γης μας; σ’ όλα τ’ άλλα σύμφωνος].

  4. το μονο που μπορω να ευχηθω σολουπ ειναι αυτη η εμπειρια να μη σε κανει να αποστασιοποιηθεις ουτε και να γινεις «αντικειμενικος παρατηρητης». τετοια φαινομενα δυστυχως θα ειναι συχνα οσο καποια ατομα εξωθουνται στο περιθωριο απο το συστημα…
    δεν ειναι αμοιρα ευθυνων βεβαιως και ουτε αυτη η διαπιστωση μπορει να μειωσει το σοκ της εμπειριας αλλα ισως σου υπενθυμισει ποια η πραγματικη ριζα του προβληματος και πως μπορει να εξαλειφτει αυτο..

  5. Ο/Η lascapigliata λέει:

    Δυστυχώς αν πας να τα αναφέρεις αυτά τα πράγματα σε ανθρώπους του «χώρου» υπάρχει ένας στρουθοκαμηλισμός, να μην σκαλίζουμε τα δικά μας, να μην μας πάρει η μπόχα…..
    Είναι απλά απόδειξη ότι ο πόλεμος δεν γίνεται να μην αποβλακώσει όσους συμμετέχουν, αν δεν ήταν αποβλακωμένοι από πριν δηλαδή….
    Την πήρες πολύ ψύχραιμα την «καλλιτεχνική» κριτική, που σου κάνανε… Άλλο κακό να μη σε βρει.

    • Ο/Η dukezappa λέει:

      Το κακό είναι ότι τέτοιες καγκουριές στα Εξάρχεια δεν αντιμετωπίζονται όπως πρέπει, στην λογική του ποιός είμαι εγώ που θα επιβάλλω του άλλου κλπ . Δυστυχώς όμως αυτή η λογική έχει πλέον τραβηχτεί τόσο πολύ που έχει καταντήσει μια σκέτη μπούρδα. Δυστυχώς για να αντιμετωπίσουμε τέτοια φαινόμενα πρέπει να μην κρυβόμαστε γύρω από αυτά και να τα καταγγέλουμε ανοιχτά όπου βρεθούμε (και αν και όπου χρειάζεται να ρίχνουμε και κάνα χέρι ξύλο). Και πρέπει επιτέλους να πάρουμε θέση ενάντια σε τέτοια φαινόμενα και να απομονώσουμε τους κάγκουρες που με την ανάγνωση μισής και κακοαντιγραμμένης μπροσούρας του Μπακούνιν την είδαν σούπερ κινηματίες επαναστάτες

  6. Ο/Η George λέει:

    Μαλακοκαγκουρες; Ασφαλιτες; Υπαρχουν απ’ολα. Εγω κυριε soloup οπου βλεπω βια χωνομαι, γιατι δεν ξερεις τι εχει γινει. Καποια στιγμη βεβαια θα τις φαω, γιατι χωνομαι κατευναστικα, κι οχι για να τις ριξω- δεν ξερω να τις ριχνω. Αλλα αν ολοι οι περαστικοι πεφταν πανω τους, θα ειχατε γλιτωσει το (πολυ) ξυλο. Δυστυχως απεναντι στους τραμπουκους (καθε λογης) η απαντηση ειναι δυσκολη: η ενοτητα των εχοντων σωας τας φρενας. Δυσκολη γιατι δεν το κανουμε, οχι για αλλο λογο.

  7. Ο/Η penelopevlassopoulou λέει:

  8. Ο/Η Εγω λέει:

    Πλέον εντυπωσιακό το γεγονός ότι ένιωσαν υποχρεωμένοι να ολοκληρώσουν το έργο τους ακόμα κι όταν κατάλαβαν ότι το θύμα τους δεν ήταν αυτό που νόμιζαν. Τόσο που όφειλει να αναρωτιέται κανείς για το ίδιο το κίνητρο τελικά αυτής της βίας. Είναι ακριβώς η ίδια με του μεμονωμένου κακομοίρη που θα πετύχει η χρυσαυγίτικη λεγεώνα της ντροπής. Έξαρση οργής άσκοπη και βλακώδης μα με μεγάλο κόστος, άλλοτε μικρών τραυμάτων σωματικών ή αξιοπρέπειας και άλλοτε ζωής.

  9. Ο/Η Dr.Φλάντζας λέει:

    Αγαπητέ κύριε Σολούπ:

    Τελικά η βία ακόμα κε στα μάτια να σε κοιτάξη πάλι τυφλή παραμένη. Δεν ξέρω τι άλλο να πω.

    Περαστικά σας,
    Dr.Φλάντζας

  10. Ο/Η elPre λέει:

    Α, ρε Soloup! Ακόμα και μέσα από την κακοτυχία σου, πάλι γέλιο μοιράζεις.
    Αγωνιστικούς χαιρετισμούς από κάποιον που μεγάλωσε την εποχή της Βαβέλ (και του Π.Π) κι έχει ακόμα στη βιβλιοθήκη του τα δύο άλμπουμ του Κυκλάμινου, αλλά και τον Ανθρωπόλυκο.
    Περαστικά, κι άλλο κακό να μη μας έβρει!

  11. Ο/Η nikos λέει:

    «Αγαπητέ νεαρέ μου φίλε, αφού ήξερες πια ότι δεν ήμουν αυτό που αρχικά υπέθεσες απ’ το κράνος μου»
    ……..Αναρωτιέσαι μήπως σε αυτό ακριβώς που λες, βρίσκεται ένα μεγάλο τμήμα της ρίζας των κακών που ζούμε; Για μένα ας μου επιτραπεί είναι κωμικό και ταυτόχρονα σημάδι παρακμής.
    Να σε χτυπάνε και να φωνάζεις «δεν είμαι μπάτσος» και αφού τις έφαγες να αναρωτιέσαι γιατί με δείρανε αφού τους είπα «δεν είμαι μπάτσος». Αφού και ο κόσμος τους φώναζε «δεν είναι μπάτσος». Κάτι σα να σε δέρνει η Χρυσή Αυγή και να φωνάζεις «τι το ήθελα το σολάριουμ» Συγνώμη αλλά ότι πιό παθητικό έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό
    Κατά τ’ άλλα
    «το μόνο που μπορώ να ευχηθώ σολουπ είναι αυτή η εμπειρία να μη σε κάνει να αποστασιοποιηθείς ούτε και να γίνεις “αντικειμενικός παρατηρητής”. τέτοια φαινόμενα δυστυχώς θα είναι συχνά όσο κάποια άτομα εξωθούνται στο περιθώριο από το σύστημα…
    δεν είναι άμοιρα ευθυνών βεβαίως και ούτε αυτή η διαπίστωση μπορεί να μειώσει το σοκ της εμπειρίας αλλά ίσως σου υπενθύμιση ποια η πραγματική ρίζα του προβλήματος και πως μπορεί να εξαλειφτεί αυτό..» όπως λέει και ένας σχολιαστής.
    Μάλιστα εκεί είναι η ρίζα στο σύστημα που έχει περιθωριοποιήσει τα άμοιρα πλάσματα. Ναι μεν αλλά……και κοίτα να δεις το σύστημα……ο ιμπεριαλισμός…….και δεν έβλεπε εσένα αλλά ένα σύμβολο, ένα θεσμό, το τυραννικό καθεστώς πάνω στο κράνος σου συμπυκνωμένο , η αντεπαναστατικές τακτικές του οποίου κάνουν τον περιθωριοποιημένο προλεταριάτο να αντιδρά ομολογουμένως σπασμωδικά ενίοτε ……….και πάει λέγοντας.
    Με αυτή την λογική έχεις κάνει άθελά σου και ένα κακό που δεν σου πέρασε από το μυαλό. Εκτονωθήκανε πάνω σου και όχι σε κανένα πραγματικό μπάτσο. (τουλάχιστον να υποθέσω όχι εκείνο το βράδυ στην περίπτωση που έφαγες αρκετές, αλλά πάλι με τα καγκούρια ποτέ δεν ξέρεις)
    Πάντως εγώ έχω αποκομίσει μόνο ένα ακριβές συμπέρασμα . Η «τσιγκουνιά» βλάπτει. Χάθηκε ένα αυτοκόλλητο του che έτσι για κάλυψη-απόκρυψη. (Ας μου επιτραπεί το χιούμορ-ως σκιτσογράφος ελπίζω να δείξεις κατανόηση) Και επειδή τα φαινόμενα θα είναι συχνά , πάντα κατά τον παραπάνω σχολιαστή μας , επειγόντως νέο κράνος .
    Συγνώμη αν ακούγομαι σαρκαστικός. Αλλά η βία που προέρχεται μόνο «από την «Χρυσή Αυγή», από τους «κουκουλοφόρους» ή από τις διμοιρίες σας – μιας και δεν έχεις δει να προέρχεται από κάπου αλλού σε καθιστά τουλάχιστον μεροληπτικό και συνυπεύθυνο για την ιστορία που περιγράφεις , πόσο μάλλον όταν είναι προσωπικό βίωμα, και είναι απλά ντροπής πράγματα για οποιοδήποτε πολιτισμό να συμβαίνουν τέτοια. Εκτός και αν υπαινίσσεσαι προβοκάτσια, οπότε τρέχα γύρευε, και έτσι και οι πολιτικοί καθαρίζουν με την στερεοτυπική και χυδαία έκφραση «καταδικάζω την βία από όπου και αν προέρχεται » Έχουμε ότι μας αξίζει.
    Αλήθεια αν ήσουν μπάτσος το φιλοθεάμων κοινό τι θα φώναζε. Μπάτσος…. μπάτσος ..Ή θα έκανε μήπως μούγκα θα αναρωτιόταν καλά τι ήθελε στην περιοχή, και μετά απλά θα καταδίκαζε την βία από όπου και αν προέρχονταν.;;;;;;;;;;

  12. Ο/Η nikos λέει:

    Επιπλέον όλα αυτά στην ΥΠΟΘΕΣΗ ότι σε πέρασαν για αστυνομικό. ΥΠΟΘΕΣΗ που είχε και το πλήθος. Αυτό αν λέει πράγματα απο μόνο του.

  13. Παράθεμα: Το Μώλυ » «Το Ξύλο βγήκε απ’ την …Μπενάκη, (γράμμα σε μπουκάλι)»- by «Soloup»

  14. Ο/Η Αθηνά Γεωργιάδου λέει:

    Πόσο μαζοχιστής μπορεί να είσαι καλέ μου άνθρωπε? και πόσο εθελότυφλος? Νόμιζαν ότι ήσουν μπάτσος ε?

  15. @ Soloup

    Επέλεξες το χιούμορ για να μας ενημερώσεις περί τής άνανδρης επίθεσης που δέχτηκες. Αν και λάτρης τού χιούμορ ο υποφαινόμενος, αν κι εσύ όντως το έπλεξες με θαυμαστό ταλέντο,
    στην προκείμενη περίπτωση δεν νομίζω ότι ταιριάζει.
    Αντίθετα, υποβαθμίζει την αισχρότητα και την ανανδρία αυτών των φασιστοναζομορφωμάτων, μ’ όποια …ταυτότητα κι αν παρουσιάζονται.
    Φτάνουν τα τελευταία τους λόγια, για να φωτισθεί πλέρια το κουκουλωμένο πρόσωπό τους…

    (…Ύστερα από λίγο και έχοντας ολοκληρώσει την ξυλουργική, αποχώρησαν φωνάζοντας στο κοινό μας: «ΚΑΤΩ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ» και «ΜΗ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ»)

    Ποια λοιπόν τα συμπεράσματά σου γι’ αυτά τα συχνά πλέον φαινόμενα;
    Σκέφτηκες ή όχι, ότι ο καπιταλισμός παρασάπισε, περνά ζόρια και για ν’ απαλλαγεί έστω και πρόσκαιρα απ’ αυτά, πρέπει να τα φορτώσει ΕΝΤΕΛΩΣ στο λαό, τους λαούς; Φαντάζομαι και υποθέτω ότι κι εσύ το βιώνεις στο πετσί σου.
    Σκέφτηκες λοιπόν πώς θα μας ξεζουμίσουν ΕΝΤΕΛΩΣ και χωρίς εμπόδια;
    Ε, αν δεν το είχες σκεφτεί, σε υποχρέωσαν με τον ξυλοδαρμό σου να καταλάβεις πού πάει το θέμα.
    ΚΑΤΩ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ… Το άκουσες με τα ίδια σου τ’ αυτιά.
    Με φωτιά και σίδερο λοιπόν, σκοπεύουν να επιβάλλουν μέσω των αριστεροδέξιων κυβερνήσεών τους οι κεφαλαιοκράτες, τη …συναίνεσή μας στη σφαγή μας αλληγορικά και πραγματικά.

    Άρα, περιστατικά σαν κι αυτό που βίωσες στην Μπενάκη, στρώνουν το έδαφος για την εφαρμογή τού …γύψου στη ζωή μας.
    ΚΑΤΩ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ…
    Αυτό τα λέει όλα…
    Θα το δεχτούμε;;;;;;
    ΟΧΙ!!!
    Γιατί εμείς οφείλουμε να προχωρήσουμε με ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!!!
    Το χρωστάμε στους εαυτούς μας, στις νεότερες γενιές και στις επόμενες!

    Περαστικά σου λοιπόν, κι εύχομαι να μη βρεθεί άλλος αθώος στη θέση σου.
    Όμως, πράξε και το καθήκον σου στρατεύντας την πένα σου χωρίς εκτώσεις, ώστε να μας δώσεις και δίχως φιοριτούρες τα συμπεράσματά σου απ’ αυτήν την άνανδρη, τη φασιστική επίθεση εναντίον σου.
    Να στο κάνω λιανά;
    Δεν υπάρχουν ουδέτεροι στη δημοσιογραφία, στη λογοτεχνία, κι οπουδήποτε εντέλει.
    Ή κάποιος θα παριστάνει τον ουδέτερο για να μη βάλει πλάτη στην κατεύθυνση ανατροπής τού καπιταλισμού, άρα είναι θιασώτης τού καπιταλισμού κι εντεταλμένος να τον στηρίζει φανερά ή κρυφά,
    ή θα είναι φανερός αντικαπιταλιστής.Κομμουνιστής δημοσιογράφος, συγγραφέας κλπ.

    Καλή συνέχεια
    ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ

  16. Ο/Η skotsampampa λέει:

    Πες την αλήθεια΄ήξερες οτι το λευκό κράνος θα σου προσέδιδε την ισχύ και το κύρος της εξουσίας του κράτους.Ομως η δύναμη εξαντλεί τους αδύναμους.Η αγκαλιά του κτήνους
    απαιτεί αφοσίωση.

  17. Ο/Η Bak λέει:

    Καταρχήν περαστικά και καλη δύναμη.
    Kατα δεύτερον μια σημαντική ερώτηση-παρατήρηση:
    Γιατί υπάρχει μια διάχυτη βεβαιότητα ότι αυτοί που σου την πέσανε σε πέρασαν για μπάτσο; Και μόνο το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια του ξυλοκοπήματος αποκαλύφθηκε ότι δεν είσαι μπάτσος (και πάλι δεν σταμάτησαν) δείχνει ότι δεν έψαχναν να βαρέσουν μπάτσο. Δεδομένου ότι οι γελοιογραφίες σου τα χώνουν και στην αστυνομία και στην χα και στην κυβέρνηση μήπως θα έπρεπε να σε βάλει σε άλλες σκέψεις; Το ότι ήταν κουκουλοφόροι και το ότι στην έπεσαν στα Eξάρχεια δεν σημαίνει ότι δεν ήταν ασφαλίτες ή φασίστες ή ασφαλιτοφασίστες. Άλλωστε από αυτά που περιγράφεις δεν έβγαλαν κουβέντα για τον λόγο που σε χτύπησαν, πέρα από τις τελικές ατάκες «κάτω τα κεφάλια» και «μη μας ακολουθήσει κανένας γιατί θα πεθάνει» . Τα λόγια αυτά μόνο μπάτσοι, φασίστες ή μπράβοι θα τα ξεστόμιζαν.
    Το ότι σε μπέρδεψαν για αστυνομικό είναι δική σου ερμηνεία. Μήπως όμως δεν είναι ορθή;

    • Ο/Η Deadman Walking λέει:

      Έκανα ακριβώς τις ίδιες σκέψεις αγαπητέ Bak. Δέν τις εξέφρασα γιατί δεν ήθελα να φανεί ότι ψάχνω για δικαιολογίες, ειδικά όταν γνωρίζω τι άτομα έχουν παρεισφρύσει και πόσο η ηλιθιότητα έχει περισσέψει.

  18. Παράθεμα: Το Ξύλο βγήκε απ’ την …Μπενάκη. (γράμμα σε μπουκάλι) | Dixws mallia sth glwssa

  19. Ο/Η anthropolikos λέει:

    Αγαπητοί φίλοι, καταρχάς να σας ευχαριστήσω όλους για το ενδιαφέρον που δείξατε, αν και αυτή η υπόθεση δεν είναι «προσωπική» ή… «γκομενοκαυγάς». Είναι κάτι πολύ ευρύτερο και είναι φυσιολογικό να μας αφορά όλους. Και παρακολουθώ με προσοχή και προβληματισμό τις απόψεις που καταθέτετε, υπέρ ή κατά.

    Όπως καταλαβαίνετε, πολλά έχουν περάσει από το μυαλό μου αλλά δεν θα μπορούσα να βγω και να μιλήσω με υποθέσεις. Γι’ αυτό ακριβώς υπάρχει η δημόσια συζήτηση. Για να πέσουν σκέψεις και ίσως να οδηγηθούμε σε κάποιες πιθανές εξηγήσεις.
    Δεν θα μπορούσα να βγω και να μιλήσω με υποθέσεις. Έτσι έκανα την ελάχιστη δυνατή περιγραφή του …ατυχήματος. Έχω λοιπόν την εντύπωση πως όταν με περικύκλωσαν, άκουσα κάτι από τους κουκουλοφόρους να λένε για … «μπάτσο». (Από κει και η ηρωϊκή απάντηση). Ίσως βέβαια με επηρέασε και το ίδιο το γεγονός του κράνους που, από την μέρα κιόλας που το αγόρασα, πολλοί συνάδελφοι μου έκαναν πλάκα, λέγοντας πως κάποια μέρα θα φάω «καμιά αδέσποτη».
    Το ενδιαφέρον πάντα παραμένει πως την χοντρή γροθιά στο πρόσωπο και το δυνατό κλοτσίδι στα πόδια, το έφαγα ως …σκιτσογράφος του Ποντικού.

    Αγαπητέ Παύλο, ίσως έχεις δίκιο για τις μπούρδες και τη χρήση της λέξης «Βία» στις περιπτώσεις που αναφέρω. Ίσως να είναι λάθος λέξη. Θα ήθελα πολύ να ακούγαμε όμως από έναν νεφροπαθή (αν παρακολουθεί τη συζήτηση) που δεν έχει τα κατάλληλα φίλτρα για το αίμα του, ή έναν καρκινοπαθή που δεν βρίσκει φάρμακα, ή έναν άνεργο που πρέπει να επιλέξει μεταξύ χαρατσιού και να ταΐσει το παιδί του, ή έναν που έχει πάθει κατάθλιψη η γυναίκα του, ή κάποιον που σκέφτεται ν’ αυτοκτονήσει, ή ένα παιδί με ειδικές ανάγκες που το πετάνε έξω από το σχολείο του, ποια είναι η κατάλληλη περιγραφή γι’ αυτές τις καταστάσεις που ζούμε λόγω κρίσης.
    Και αλήθεια, γιατί είναι «επικίνδυνες αποπροσανατολιστικές μπούρδες» οι αναφορές σε αυτά τα ζητήματα; Από πού αποσπάμε την προσοχή μας; Που θα έπρεπε να προσανατολιστούμε για να μην κινδυνεύουμε; Ποιο είναι το πραγματικό ζητούμενο; Θα ήθελα να μας βοηθήσεις λίγο.

    Και πάλι, ευχαριστώ όλους.

    Soloup

    • Ο/Η ΘΠ λέει:

      Παλιέ φίλε, εύχομαι καλή ανάρωση. Λυπήθηκα πάρα πολύ με αυτές τις αθλιότητες. Να είσαι καλά. Θοδωρής, Αγγλία

  20. Ο/Η Karolos λέει:

    Aγαπητέ φίλε εύχομαι να είσαι καλά. Αν και μου φαίνεται λίγο παράταιρο με την περίσταση μπαίνω και στην ουσία όσων γράφεις.
    Θα συμφωνήσω ότι η βία της πολιτικής πάνω στον άνεργο, στον άστεγο, τον ασθενή, τον πεινασμένο είναι πιο σημαντική. Είναι όμως υπερβολικό να δίνουμε συγχωροχάρτι σε φαινόμενα βίας σαν τις μπουνιές που έφαγες. Είσαι υπερβολικά καλός απέναντι στους «ξυλοκόπους» σου. Πρόκειται για πράξεις ανόητες και επικίνδυνες. Ανόητες γιατί δεν φέρνουν κανένα άλλο αποτέλεσμα εκτός από την εκτόνωση όσων την κάνουν και επικίνδυνες γιατί εθίζουν κάποιο κόσμο που δήθεν αμφισβητεί σε απαράδεκτες και αδιέξοδες πρακτικές. Η ψευτοπαλικαριά (5-6 να βαράνε έναν) δεν είναι σε καμία περίπτωση πολιτική πράξη, ακόμα και αν αυτός ο ένας είναι μπάτσος. Είμαι σίγουρος ότι όσες μπάτσες και να ρίξουν στους μπάτσους ο άνεργος δεν βρει δουλειά, ούτε ο άστεγος σπίτι, ούτε ασθενής γιατρό, ούτε ο πεινασμένος φαγητό και σίγουρα ο καπιταλισμός δεν πρόκειται να ταρακουνηθεί.
    Οι φόβοι ότι θα γίνουμε ζούγκλα επιβεβαιώνονται καθημερινά… Και στη ζούγκλα κερδίζει ο ισχυρότερος…

  21. Παράθεμα: Το Ξύλο βγήκε απ’ την Μπενάκη (γράμμα σε μπουκάλι) | ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΥΔΑΠ syriza.eydap@gmail.com

  22. Παράθεμα: Το Ξύλο βγήκε απ’ την…Μπενάκη « ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

  23. Παράθεμα: Το Ξύλο βγήκε απ’ την Μπενάκη (γράμμα σε μπουκάλι) « ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ | ΕΥΔΑΠ

  24. Ο/Η Fygokentros λέει:

    Eνα «περαστικα» και ενα «κουραγιο» κι απο μενα
    Ας μην τρωγομαστε μεταξυ μας οταν οι ακραια οικονομικη ανισοκατανομη, η ξενοφοβια κι ο ρατσισμος αλαργευουν εκει εξω
    Οι μαλακιες του Α/Α χωρου εχουν συντελεστη αυξημενης βαρυτητας σημερα

    ΥΓ Εχω βρεθει αυτοπτης μαρτυρας σε φαση οπου ξεμπαρκοι «μεσολογγιτες» κανουν λαμπογυαλο την εισοδο μαγαζιου, επειδη ειχε παρτυ μια θεατρικη ομαδα και ειχε ορισει «εισοδο» (για οικονομικη της ενισχυση). Και δεν τους αρεσε αυτο…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s